Jak zadbać o mięśnie w czasie przerwy wakacyjnej.

Czy przerwa wakacyjna od treningów to dobry pomysł, czy cały czas musimy uczęszczać na siłownię? Wysportowana i muskularna sylwetka jest w dzisiejszych czasach bardzo atrakcyjna. Wiadomo nie od dziś że dłuższa przerwa w treningach to zły pomysł. Na ile możemy odpocząć od siłowni i jak dbać o swoją masę mięśniową, gdy nie uczęszczamy na treningi.

9640676728_4ea1fe0e74_k

Wiele osób intensywnie trenuje od września do czerwca, aby w okresie letnim zrobić sobie przerwę. Niestety dla tych osób mam złe wiadomości. Podczas tak długiej przerwy zostaje w niewielkim stopniu utracona masa mięśniowa a także co bardziej niekorzystne, siła. Generalnie przyjmuje się że przerwa w treningach powinna trwać około 2 tygodni. Mogą być robione kilka razy w roku, ale nie dłużej niż 2 tygodnie.

Niepisaną zasadą trójboistów jest 6 tygodni intensywnego treningu i 2 tygodnie przerwy. W tym czasie mięśnie stają się bardziej silne. W sportach siłowych dochodzi się do wniosku, że lepsze wyniki osiąga się dając mięśniom czas na pełną regenerację. W tym czasie niezbędna jest kulturystyczna dieta. Częstym błędem popełnianym przez początkujących kulturystów jest to, iż w czasie przerwy nie pilnują swojej diety. Nie pilnują ilości i kaloryczności posiłków, gdy tymczasem ich dieta powinna wyglądać jak w okresie gdy trenowaliśmy. Możemy jedynie zminimalizować ilość węglowodanów, w zależności od aktywności ruchowej. Przerwa taka nie odbije się na masie mięśniowej a pozwala lepiej się zregenerować, zaleczyć drobne kontuzje i urazy.

Warto też postarać się w tym czasie o wysoki poziom testosteronu w organizmie. Nieodzowne mogą tu stać się suplementy diety takie jak Probolan 50.

Włączenie do przerwy kulturystycznej Probolanu 50 nie spowoduje spadku poziomu testosteronu, ale pomoże zachować go na wysokim poziomie. Musisz wiedzieć że podczas treningu organizm produkuje więcej tego anabolicznego hormonu aby podołać obciążeniu fizycznemu, a przemiana materii wzrasta do 48 godzin po zakończonym treningu. Probolan 50 jest więc świetnym rozwiązaniem aby podczas przerwy nie stracić „masy”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


trzy × = 27

Activ 8 © 2013 Frontier Theme