Być szczupłą jesienią – słów kilka

Witam serdecznie wszystkie panie. Zima jest dosyć szczególnym okresem i niezwykle łatwo jest nabrać kilka dodatkowych kilogramów, przez które możemy niezbyt atrakcyjnie wyglądać lub wyglądać nieco mniej atrakcyjnie ;). Ponieważ temperatury są niższe, przybieranie w kilogramach jest bardzo sprzyjające.

Przez wzgląd na temperatury, nasz organizm mimowolnie zaczyna magazynować tkankę tłuszczową. Automatycznie zaczynamy odczuwać coraz to większy głód i jednocześnie jemy więcej. Tak naprawdę bardzo niewiele trzeba aby nie dać się zbędnym kilogramom.

1. Dyscyplina – powinniśmy jeść częściej ale mniej. Jedząc mniej więcej 5-6 posiłków dziennie, unikniesz silnego głodu, zwłaszcza w godzinach wieczornych.dobra-figura-zima

2. Poranek – warto rozpocząć  dzień od dobrego i pożywnego śniadania. Jest to ważny element.

3. Nie podjadaj – pomiędzy posiłkami nie wolno podjadać, zwłaszcza powinnaś unikać wysokokalorycznych ciasteczek, cukierków i innych słodyczy

4. Odżywiaj się zdrowo – pomimo zimy i automatycznej ochoty na tłuste potrawy, postaraj się odżywiać  solidnie ale zdrowo, jedz warzywa, owoce.

5. Bądź aktywna – Aktywność można stosować nie tylko przy wysokich temperaturach ale i przy niskich. Nic nie stoi na przeszkodzie aby przy odpowiednim ubraniu, pobiegać na świeżym powietrzu lub udać się na fitness czy siłownię. Dzięki temu zachowasz nie tylko  zdrowy wygląd ale i doskonałe samopoczucie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


siedem × 9 =

Activ 8 © 2013 Frontier Theme